Dažniausiai užduodami klausimai

Raskite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų paslaugas

Mes siūlome pilną renginių organizavimo paslaugų paketą: erdvės nuomą, garso ir apšvietimo įrangą, dekoravimą, maitinimo organizavimą, fotografijos ir filmavimo paslaugas, vedėjų ir atlikėjų paiešką bei transporto ir apgyvendinimo paslaugas. Galime pasirūpinti visomis renginio detalėmis arba suteikti tik tas paslaugas, kurių jums reikia.

Rekomenduojame rezervuoti salę ne vėliau kaip 2-3 mėnesius prieš planuojamą renginį, ypač jei renginys vyksta sezono metu (gegužė-rugsėjis) arba savaitgaliais. Dideliems korporatyviniams renginiams ar vestuvėms patartina rezervuoti 6-12 mėnesių iš anksto, kad užsitikrintumėte norimą datą.

Mūsų erdvės gali talpinti nuo mažų 20-30 žmonių susitikimų iki didelių 300+ dalyvių renginių. Pagrindinė salė talpina iki 200 žmonių banketiniam išdėstymui arba iki 350 žmonių teatro tipo išdėstymui. Taip pat turime mažesnes sales, tinkamas kamerinėms šventėms, susirinkimams ar komandoms.

Taip, jūs galite pasirinkti savo maitinimo paslaugų tiekėją. Mes bendradarbiaujame su keliomis patikimomis maitinimo įmonėmis, tačiau nesame įsipareigoję dirbti išskirtinai su jomis. Jei pageidaujate atsivežti savo maistą ir gėrimus, taikomas papildomas aptarnavimo mokestis. Alkoholiniams gėrimams gali būti taikomi papildomi apribojimai.

Neradote atsakymo?

Susisiekite su mumis ir mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.